Zoek op postcode

(2 stemmen)
Dwarsgracht 38
8355CT Giethoorn

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0521361784
52.7243766.037198
2 4.9166666666667 2 9.8
Gemiddelde waardering uit 2 stemmen

Reviews

Plaats een review
Stichting Chai
Een Stichting met een ANBI status. Zie hun website http://www.chaifriends.com Hulp voor het allernoodzakelijkste
Wat zo belangrijk is: deze stichting biedt hulp voor primaire levensbehoefte en vergeet daarmee niet de gehandicapten, weduwen en wezen in Israël.
Niet
Waardering:
5.0 10.0
Bent u Israël georiënteerd
Onze belangrijkste uitgangspunt is: Ondersteuning van praktische en medische uiterst noodzakelijke hulp voor de primaire levensbehoefte van de inwoners van Israël zoals: (voedselpakketten, kleding en medicijnen) aan kinderen, oorlogswezen en weduwen ( Via Friends of Israeli Terror Victims) – De naam van onze stichting in 2002 - help de slachtoffers van terreur in Israël in ALLE delen van Israël. Vanaf 2003 is de naam veranderd in Stichting Chai. Daarbij vergeten we ook niet die gezinnen waarvan een lid met een verstandelijk en/of lichamelijke handicap en nog thuiswonend te helpen bij al wat en waar nodig. ZIE ONZE PROJECTEN EN ACTIVITEITEN OP ONZE WEBSITE. Jeruzalem biedt een verscheidenheid aan ondersteunende diensten aan door te helpen deze families om te gaan met de dagelijkse druk die deel uitmaken van hun leven. Zij opereren in het culturele en religieuze centrum van de wereld in de schaduw van de strijd. En niet te vergeten de: Projecten in Judea en Samaria “Het hartland van Israël”. Projecten die het leven van de bewoners van Samaria verbeteren; die tot doel heeft Joodse bewoners te helpen ‘settelen’ in Samaria. Zij dragen ook bij aan honderden voedselpakketten die worden uitgedeeld aan de armste gezinnen in deze regio. We willen met onze stichting Israël, Judea en Sameria voornamelijk voorzien in hun allernoodzakelijkste primaire behoeften en trauma’s. Stichting Chai is een Algemeen Nut Beogende Instelling Shalom Ria van der Bas Ria.van.der.bas@kpnmail.nl
hulp voor de primaire levensbehoefte aan slachtoffers
Geen
Waardering:
5.0 10.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

Stichting Waterrecreatie Steenwijkerland(7.0/10.0)3km